Vilken härlig dag

Jag har precis vaknat och ätit frukost som bestod av banan, melon och yoghurt, så jag är redo för dagen. Dagens schema är Plugg!! Sen ska jag försöka gå ut i solen och ta en promenad med hunden eller ta en siesta ute i solen. Jag måste ju börja jobba på brännan redan nu, så man blir lite vår fräsch.

I fredags var det Aldovea-loppet. Ett springlopp där man tävlar mot andra skolor. Det var riktigt kul och M kom tvåa, så jag är riktigt stolt över henne.

Igår var jag och några tjejer på Starbuck och "pluggade", gick inte sådär jättebra då vi var helt övertrötta och skrattade åt det minsta lilla.

Nu har jag fullt upp i veckan så jag ska försöka uppdatera er till helgen då min älskade SE kommer hit från France och ska fira min 18 årsdag. Längtar så jag spricker!

Ta hand om er och ha en underbar vecka!



Bye bye
B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0