Marrakech

Åh jag ärså glad. Idag beställde jag flygbiljetter till Marrakech v 7. Jag ska åka dit med min kusin LH som går på ett internat i England så man träffar inte henne så ofta, och hennes föräldrar. Förhoppningsvis kommer kanske min mamma med också. Åh jag lääängtar!

Idag har det varit en riktigt skön och solig dag. Men en låång dag. Jag slutade halv sex, inte okej!

Jag satt precis och kollade igenom några bloggar och kollade in min äslakde Ms blogg och hittade en liten rolig grej som hon hade skrivit.

Detta hade hon skrivit

dagens citat (egentligen från helgen tihi) står min älskade beatrice för:
Guapo-o-o-o-o-o-o... är dom döva eller? hör dom inte mitt lockrop?

Dagens låt: Chris Brown - Crawl

För er som älskar Chris Brown borde bli riktigt glada när de ser detta. Han har nämnligen gjort ett nytt album och han säger själv att detta album är det bästa album han någonsin har gjort.


Bye bye
B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0