Madrido, Divvan och M

I torsdags var klassen och jag i Madrid, för vi skulle visa de nya eleverna Madrid och berätta om olika ställen. Jag fick berätta om Instituto Cervantes och Plasa de España. Sen efter det gick FR, AO, M och jag en runda på stan. Skorna som jag la upp i förra inlägget kom tyvärr inte med hem. Men en snygg dräktjacka och ett par klackar följde med mig hem. Riktigt nöjd! Efter Madrid var jag riktigt trött, vi hade gått riktigt långt plus alla människor i stan.Man blir helt utmattad. Det första jag gjorde efter jag hade kommit hem var att sätta mig vid datorn och pratade med PK på facebook och pluggade lite spanska.

I fredags var det skola och dagen gick väldigt fort och efter skolan åkte MS, NL, M och jag till Divvan och satte oss för ovanlighetens skulle på våffelstället. Vi brukar sätta oss på Starbucks, men jag har blivit ganska trött på det. Kan man vara trött på Starbucks? Ja det kan man. Sen åkte jag hem och hademyskväll med min Vlillasyster Christina. Det blev en tidig i säng för min del.

Just nu sitter jag och väntar på M, som ska komma hit och försöker att plugga, men det går inte så bra.Jag väntar nog till att M kommer så fårvi plugga tillsammans. Idag ska vi bara ta de lugnt, det behöver vi.

Dagens låt: Owl City - Fireflies



Bye bye
B

Kommentarer
Postat av: S

Ååh, ni verkar ha det så mysigt där borta! Jag är också trött på Starbucks, kaffet smakar vatten... Lägg upp mer bilder på dig själv, jag vill se nya jackan och skorna :)

2010-01-24 @ 16:02:07
URL: http://oneyearinparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0