Helgen som har varit

Hej allihopa. Helgen har gått riktigt snabbt, och jag har inte hunnit blogga. Så nu kommer min helg.

I fredags var jag ute med några kompisar för LM, en tjej i min klass fyllde 18 år, och detta skulle vi såklart fira. Så vi åkte till Sol och där var också resten av klassen, sen åkte vi till Star Studio, en bar. Efter det hamnade jag och några andra på en klubb som heter Shanghai, det visade sig vara en gayklubb, typ. Men jag hade kul ialla fall. Jag sov över hos MS och det var riktigt mysigt.

I lördags vaknade jag upp hos MS och sen följde hon mig till bussen och jag åkte hem och solade i trädgården med fötterna i poolen. Härligt var det. Sen var det bara att sova och kolla på Mamma Mia med Christinaoch mysa.

Idag har jag tagit det lugnt, gått en lång promenad med hunden och pluggat. Pratat med både mamma och S på skype. Nu ska jag städa lite i mitt rum och måla naglarna.

Hoppas att ni hade en lika bra helg där hemma i Sverige som jag hade här i Madrido

Dagens låt: Joshua Radin - Only You



Bye bye
B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0