Feelgood

Åh det har varit en riktigt lugn och skön helg med M.

M kom tillmig igår vid tvåtiden och då satte vi oss i mitt rum och bara pratade pratade och pratade, sen var det baktime. Det blev en chokladkaka med nötter i, men självklart glömde vi den i ugnen så den blev lite torr, men god ändå. När vi var mätta och belotna så bestämde vi oss att bada bastu och oj vad det var skönt. Poolen är fortfarande igång så vi hoppade i där ett antal gånger. Det var riktigt skönt! Men så dumsom jag var så sprang jag först i poolen och märkte sen att M inte sprang efter mig, nej då hade hon tagit upp kameran och börjat filma när jag slängde mig i poolen. Åh vad vi skrattade åt den filmen sen. Efter bastun så tog vi på oss våra myskläder och satte oss vid datorn, då passade M på att filma ännu en gång, utan att jag märkte det. Vi satt och lyssnade på Ola Svensson - Feelgood och jag satt och klagade vilken ångest jag har för att jag inte hade gjort min svenska läxa och att jag skulle sitta med alla läxor idag, vilket jag fick göra. Så förhoppningsvis får ni se dessa filmer när jag har fått tag på dem.

Vet ni vad jag har gjort idag, förrutom att äta god lunch, pluggat och tagit hand ommig själv? Jag har legat ute och solat!!

Imorgon ärdet skola igen med en lång dag, troligen slutar jag halv sex. Åh äntligen måndag.


Snart är det svensk sommar i Madrido

Bye bye
B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0