Baby baby

Yes nu sitter jag och hets pluggar engelska glosor tills imorgon och lyssnar på en gammal favorit, Baby baby - Sunblock. Man blir taggad och pigg av den, och jag måste bli pigg för att orka med dessa glosor.
Idag har det varit en riktigt skön dag med sol och skratt. Jag trodde att nästa vecka skulle bli lugn när det gäller plugg, men efter att ha haft en hel dag med läraren ETA, så fick jag veta att jag ska ha två extra prov och ett tal.Så nästa vecka blir det tre prov, religion, spanska, engelska glosor. Jag har också redovisning i spanska (ny grej: vi ska ha det varje vecka), samhällsanalysen ska vara klar, svenska tal ska vara klar och fyra kapitel ska vara utlästa i spanienkunskapen. Jaja, vad gör man? Snart är det sportlov!

Min söta vän MS har startat en blogg, och är redan bloggberoende, och idag gjorde hon sitt första videoinlägg, där bland annat jag är med. Ni måste gå in och kolla in den filmen.

http://schyllander.bubbleroom.se/Default.aspx


Dagens låt: Sunblock - Baby baby



Bye bye
B

Kommentarer
Postat av: Maria Schyllander

Muchas gracias söta Bea! Plugget kommer ordna sig!

2010-01-28 @ 22:54:22
URL: http://www.schyllander.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0