Åh vad jag längtar till v.7!

Åh vad jag längtar till v.7. Det är helt galet!
Idag har det varit en lång dag och en riktigt kall dag. Jag kom hem halv sex och satte mig dirr för att plugga. Det blev idrott, spanska, religion och nu återstår det samhäll och lite mer spanska. Det kommer bli en lång kväll! Sen blir det givetvis Paradise Hotel. Jag blev helt förkrossad igår när Cimon fick checka ut från hotellet. Jag ville verkligen att Cimon skulle vinna. Nu har båda mina favoriter åkt ut, Cimon och Catja. Men till min stora förtjusning kom Andreas tillbaka. Så nu får Andreas och Greta köra.

Jag satt precis och kollade igenom några bloggar och gick så klart in på min älskade Ms blogg. Jag skriver dagens låt på min blogg, medan M skriver dagens citat. M verkar verkligen gilla det jag säger, för jag var ännu en gång hennes dagliga citat.

dagens citat rör även träning och är även denna gång från beatrice: "situps, armhävningar, högrumpa. jag måste bli biff!"

Dagens låt: Vanessa Carlton - Pretty Baby

Bye bye
B






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0