What's wrong with me? Why do I feel like this? I'm going crazy now!

Nu har jag varit sjuk i en vecka, and i'm start to think what's wrong with me? Why do I feel like this? I'm going crazy now! Veckan har bjudit på två skoldagar, massa avsnitt av danska Paradise Hotel och O.C. Nu är jag riktigt rastlös och vill bara hitta på något att göra. Jag bor inte alls nära mina klasskompisar så där rök den idén. Jag vill inte sitta vid datorn, eller kolla på film eller lyssna på musik för det har jag gjort konstant i en vecka nu... Vad ska jag göra?!

Idag har jag både pratat med Pappi och CH på skype så jag har pratat av mig lite ialla fall..

Om jag inte hittar på något snart som jag kan göra ikväll, så blir det nog en hög nya spanska mode magazine som väntar på mig och massa choklad! Det låter väl inte så dumt det heller?

Dagens låt: Michael Jacksson - You Are My Life

Bye bye
B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0