Sumering av helgen

Yes, nu har ännu en helg gått då jag inte har bloggat. Skam på mig! Men men, detta måste ju också betyda att jag har ett liv, att jag inte bara sitter vid datorn och förgyller eran dag med min blogg? Nej skämt å sido.

I fredags åkte några tjejer och jag till ett affärscentrum Factory. Från Factory fick några saker följa med mig hem, som en Ralp Lauren tunika och en kuvertväska från Mango. Efter det rusade MS och jag till affären för att köpa chips och jordgubbar till kvällens mysigheter. Sen åkte vi hem till mig och pratade om allt möjligt och såg lite på svensk TV från datorn. Det var en riktigt mysig fredag.

I lördags vaknade MS och jag ganska tidigt och det blev pannkakor till frukost och sen följde jag min söta vän till bussen. Sen kröp jag ner i min säng med massa nötter och äpplejuice och min dator. Jag kollade på danska Paradise Hotel. Den danska versionen är rätt okej, men jag måste säga att de svnska deltagarna ärroligare att titta på, men det är bättre än inget.

Idag vaknade jag tidigt och mötte upp FH och MS på metron och så bar det av till El Rastro. El Rastro är en marknad, vars tradition är över 500 år gammal. Så om ni kommer till Madrido någon gång och är här över en söndag så kan jag starkt rekomendera El Rastro. Efter marknaden åkte vi till Gran Via och åt lunh, sen var det present-jakt till min söta kusin Christina som fyller 11 år på torsdag.

Idag har jag även pratat med min familj, S, J och C på skype. Åh jag saknar mina tjejer riktigt mycket och vi har inte pratat på länge så vi hade mycket att ta igen. Nu börjar förberedningarna i Göteborg för VT vecka 7. Ni kommer få en riktigt galet bra helg, och ni kommer ha mycket att berätta när ni kommer hem, men det tar vi då!

Dagens låt: Orup - Pojkarna på rad



Bye bye
B

Kommentarer
Postat av: S

det är våran låt <3

2010-02-08 @ 19:57:12
URL: http://ww.oneyearinparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0