Smash into you

Det är så skönt, jag har nästan inget plugg den här veckan, och nästa vecka är det lov. Glad å så! Nu har jag precis pluggat klart och klockan är bara sju. Vad ska jag nu göra innan sängdags? Jag vet! Idag fick jag låna den första säsongen av O.C av min snälla klassmate LL.

På tal om LL, så var jag inne på hennes blogg för fem sekunder och läste vissa inlägg som jag inte hade läst än. Bland annat ett citat, som jag har sagt. Haha jag känner att jag har blivit uthängd i diverse bloggar för det jag har sagt. Inte okej! De här citaten som de lägger ut, som jag har sagt är kanske 1/1000 av vad jag säger under en hel dag, och alla säger väl lite roliga och ibland lite korakde saker. Ni bloggare från Madrid råkar bara vara i närheten av mig när jag kanske säger något.. Som sen blir dagens citat. Jaja jag bjuder på det!

På spanien kunskapen så pratade vi om inbördeskriget och om man till exempel har en spanskflagga i sin trädgård så är man extremt höger. Många ungdomar som går på privata och dyra skolor brukar oftast ha ett armband med spanska flaggan på.

Dagens citat:
Person i klassen - "Men när jag var på Kinarestaurang fick vi armband med spanska flaggan på."
Sara-Olivia (lärare) - "Ja men dom är ju kineser."

Jag älskar verkligen Beyonce. Hon är världsartist och jag älskar hennes röst och hennes låtar. Dessutom är hon riktigt vacker.

Dagens låt: Beyonce - Smash into you


Snart är det Marrakech som gäller för min del. Jag längtar!

Bye bye
B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0