Say You'll Be There

Nu är jag äntligen klar med allt plugg för dagen. Imorgon har vi engelska förhör och ett spanska prov. Förhoppningsvis klarar jag det galant.

Igår stannade jag hemma från skolan för jag hade ont i halsen (och för att jag var uppe hela natten för att kolla på finalen av Paradise Hotel). Vad tyckter ni om att Jackie vann? Hon är en riktigt skön tjej och hon gör bra TV men jag hade hällre vilat se Andreas och Greta i finalen. Vilken blåsning de fick av Erika och Kristoffer. Nej nog om Paradise Hotel. Men om man inte har fått nog av PH, så kan man alltid kolla in den danska versionen, hehe som jag gör nu.

Idag hadejag inlämning av ett svenska tal och en samhälls analys, och jag blev riktigt nöjd med båda. Sen var det religions prov. MS och jag hetsde varandra såå mycket innan provet, men det gick galant!

Dagens låt: Spice Girls - Say You'll Be There




Jag, M, och längst ner LL i klassrummet idag

Bild lånad från:
http://schyllander.bubbleroom.se/

Bye bye
B

Kommentarer
Postat av: S

hoppas proven gick bra! haha, jag vågar inte börja kolla på danska PH för då kommer man bara fastna framför det också! :P

2010-02-07 @ 21:59:38
URL: http://oneyearinparis.blogg.se/
Postat av: J

Du är så fin så ja dör!

2010-03-28 @ 11:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0