Ni är det viktigaste för mig.

Jag är så lycklig att jag har en så fantastisk familj och så många underbara vänner, som alltid finns där för mig och gör mig glad och tröstar mig när jag är ledsen.

Efter att ha spenderat en vecka med min älskade kusin och hennes familj i ett palats i Marrakech så mår jag underbart. Dessutom fick jag ett paket av pappa idag. I paketet låg det en silvrig penna, med mitt namn ingraverat. Det står: Nina, en glad person med stor viljekraft.
Tack älskade pappa

Lovet har varit fantastiskt med massa positiva och konstiga insedenter. Det var dåligt väder hela veckan, men det hindrade inte min kusin och mig från att ha the time of our lifes. Som sagt, living the dream, somv var veckans motto under veckan.

Nu ska jag kolla på O.C. och bara ta det lugnt, imorgon är det skola så jag måste gå och lägga mig tidigt.

Dagens låt: Empire of the sun - Walking on a dream

Bye bye
B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0