Mormor & Morfar

Jag blev så glad idag, när jag kom hem från skolan satte jag på min dator för att börja plugga. Då ringde det på skype och det var mormor och morfar som ringde mig. Jag blev så glad. Vi pratade länge om allt möjligt. Jag saknar er så mycket Momo och Moffi!

Förrutom att prata med mormor och morfar så har jag faktiskt varit i skolan. Det var en lugn dag och M och jag fjantar oss som vanligt på lektionerna och på lunchen. Där M bidrog med dagens citat. Ett riktigt torrt sådant. Om några dagar åker jag till en annan världsdel, och jag ser verkligen fram emot det. Mina vänner i SVerige ska däremot dra till Val Thorens! De är såå taggade och mer taggade kommer dem att bli. Ha en roligt resa och ta det riktigt lugnt!

Vi sitter i matsalen och det serveras lax med pasta.
Dagens citat:
M: Fisken är riktigt torr...
B: Ja, men min är inte så torr.
M: Den här fisken måste ha varit riktigt tråkig när den levde om den är så här torr när den är död...
Dålig humor? Ja jag skrattade i fem minuter.

Dagens låt: Kings of Leon - Sex on Fire



Bye bye
B

Kommentarer
Postat av: roshki

roshki gillart!

2010-02-17 @ 21:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0