Living the dream... Not!

Jag har inte skrivit på ett tag nu och jag skyller helt och hållet på min dunderförkylning. Jag lever alltså intte the dream för tillfället. Jag har varit hemma nu i två dagar, men imorgon måste jag gå till skolan, men jag vill verkligen inte! Jag vill hellre ligga hemma i min säng, äta annanas och kolla på O.C. och bli 100% frisk, men man kan väl drömma?
Jaja, under de här två dagarna, då jag har legat hemma, har jag pluggat lite smått. Två dödarveckor väntar mig, och det ser jag verkligen inte fram emot, men om lite mindre än en månad fyller jag äntligen 18, då ska min älskade SE som kommer från France och besöker mig och vi ska göra Madrido osäkert. Riktigt osäkert.

Min äslakde M ringde mig på skype idag och frågade hur det var med mig nu när jag har varit hemma och så. M och jag träffas varje dag, och om man inte har sett varandra på två dagar och pratar med varandra, så kan det bara sluta med trams, och det var det ända vi gjorde. Vi tramsade och skrattade och fjantade oss. Alltså blev M dagens citat.

Dagens citat: Jag är jultomten, och jag har inget liv. Men jag är sugen på choklad, och DIG HIHIHIHI!

Sen lärde M mig hur man gör coola smilisar på skype.. Normalt?

Dagens låt kommer här: Miley Cyrus - When I Looked At You



Bye bye
B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0