Glad å så!

Yes nu sitter jag i väntan på att tv6 ska släppa final avsnitten av Paradise Hotel! Jag är så trött och tröttare kommer jag att bli! Idag har dte varit en skön och solig dag som bjöd på idrott med skovarvet, fotboll och basket. Sen var det hem och plugga. Jag har faktiskt fått mycket gjort. Mitt svenska tal som ska vara klart på torsdag är jag klar med. Religionsprovet som jag ska ha på torsdag är under kontroll, samt spanskaprovet som jag ska ha på fredag. Nu är det bara samhällsuppgiften som jag är halvklar med.
Min faster fyller år idag, så jag ringde pappa för jag har inte hennes nummer på min nya telefon. Så när jag ringde pappa var han ganska upptagen, han höll på att backa bilen ner för hela vår backe ända ner till busshållplatsen. Det är typ över 500 meter. Så frågade jag pappa varför han gorde det? Då sa han att det var så mycket snö att han inte kunde vända bilden för de hade inte plogat än. Så sitter jag här nere med värme och sol!

I väntan på Paradise Hotel,så kollade jag in Ms blogg, och där stod dagens citat. Citatet sas i fredags när vi var påväg hem efter en lyckad utekväll, så det kommer här!

Marcus: det var en kille somslog mig meden hammare i huvudet, jag lovar!!
Andra: Nej du trillade in i en dörr!
Marcus: Nej nej jag lovar!


Dagens låt: Alexandra Burke - Bad Boys


Bild tagen från i fredags, så då kan ni se hur härligt vi har det!!
NL, MS, Jag, FH. Sittande: M

Bye bye
B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0